Monday, May 18, 2009

PERTANDINGAN MAKAN MUFFIN???

Semalam aku ke p/gdg...ngan family aku tuk amik separuh brg2 adik aku yg blajar kt PJB...aku duk ngikut jk...jd mcm pemandu pelancong dh aku cz nk tunjuk jln kt adik aku yg no 2...cz dia xtau sgt jln2 kt jb n p/gdg...blk2 dr umah sewa adik aku...kitorg g ar tesco extra...saje2 pusing2 bkn nk beli apepun..

Mmg xbeli ape aku kali nie...g sana just mkn jk...almaklum tgh sengkek...brg byk yg ada offer tp...keadaan x mengizinkan...huhuhu...ms nk balik aku duk tgk ada kedai baju n seluar semua RM10...tup2 aku terdengar plak kt fun zone ada wat pertandingan makan muffin...aku tgk bdk2 yg bertanding...jd aku n family aku g ar tgk...




nie dia...4 org bdk...tp yg x aci 2 ada yg berumau 14thn...lwn bdk 8 thn...korg tgk adik yg plg kecik 2...kesian pun ada aku tgk dia nk habiskan muffin 2...bkn setakat nk hbskan muffin... air mineral pun kena hbskan...




tersengget aku amik gambo...huhuhuhu....2 tgk adik yg kecik td nk hbskn air dia...seboleh2 dia nk hbskan...walaupun aku tgk mmg dia dh x mampu nk minum lg...sampai kemek botol 2...tp nk wt mcmn...bkn rezeki dia...adik nie dpt tempat terakhir...nasib ada dpt saguhati...tp aku tabik kt adik nie cz sanggup nk hbskn gk acara walaupun dia xleh nk msk lg...




nie plak bhgn ibu2 plak....tp aku x tgk hbs...cz my big bos dh bising...ajak balik...huhuhu.....kira best gk kn bl kt pst membeli belah ada wt acara2 mcm 2...mmg best...

2 comments: