Tuesday, February 7, 2012

Saat cinta hadir

Kadang-kadang kita tak akan sedar bila saat cinta hadir..ape itu cinta...entahlah aku sendiri semakin tak memahami..perlukah cinta?kadang-kadang aku rasa tak perlu...kenapa?kerana cinta tu cukup menyakitkan...walaupun pada sesetengah orang cinta tu sesuatu yang indah tetapi kini aku mula merasakan cinta tu menyakitkan...kin kerana ape yang aku lalui..ape yang aku rasa..sehingga akhirnya aku tak sedat saat cinta tu hadir...aku jadi semakin takut..aku takut tuk bercinta..walaupun jauh disudut hati aku ingin dicintai...tp entah lah...mungkin aku tak layak untuk menyintai dan dicintai..sebab itu aku tak sedar saat cinta tu hadir  dalam hidup aku...

Saat cinta tu hadir..aku terus dilukakan...aku terus menangis..aku terus menyimpan kedukaan...keindahan aku perolehi hanye sementara..kenapa cuba mainkan ati aku?sedangkan aku tak pernahpun mainkan hati sesiapa...aku akan jadi semakin teruk bila saat cintu hadir...aku mula rasa yang aku tak nak dan tak mahu ia hadir..kerana ia akan terus menyakitkan ati aku....cinta tu mmg indah pada insan lain..tapi pada aku...entah ar...cinta tu menyakitkan,menyedihkan,memilukan...

No comments:

Post a Comment