Saturday, October 9, 2010

keluhan hati......

Kejamkn dia...tinggalkn aku sendirian?tanpa sebarang khabar berite...ape kabo dia di sana?di mn?enth ar...akupun x pasti...di semenanjung ke?di srawak ke...yg pasti dia menghilangkan diri tnpa sebarang khabar berita...aku kt sini still menanti...

Gile ke ape aku nie...biarkn terus ati aku terluka....biarkan terus ati aku merana...biarkn terus ati aku menangis n merindui pd insan yg aku x pasti kedudukan aku dlm hatinye...aku terlalu rindu padanye...yup...itu ada sebuah kepastian...kerinduan yg menyebabkn aku merana n demam...

Ape hebatnye dia?sampai aku jd mcm nie?bkn tiada yg cuba menjadi penganti...tp enth ar...ati aku x leh menerima insan lain lg selain dia...ape dia dh wt kt aku?hahaha...xde wt ape2 plak...nk guna2kn aku?kl dia guna2 kn aku xkn plak dia leh ada insan lainkn?lgpun aku nie bkn secantik n selawa mnpun...just cukup sifat jk...alhamdulillah..k pe jnji cukup sifatkn?

Mampukah aku terus bertahan dlm keadaan mcm nie?blkah dia akan mengerti akan diri aku..n kembali padaku?hahaha...mmg gile aku dibuatnye....sanggup aku seksa ati aku sendiri...jiwa aku sendiri....nk tgk x insan yg benar2 wt aku jd xmenentu...wt aku jd separuh betul x betul nie...k...k kte kt bawah nie yek...kl dia tau aku letak kt cni pic dia..mmpus aku kena mrh...tp xpelah.semuakan kin hanye tinggal kngn..

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*





No comments:

Post a Comment