Saturday, October 16, 2010

Single Kembali.....

Setelah ape yang berlaku...setelah puas aku menangis...setelah puas aku terseksa...akhirnye aku wt keputusan...cukup sampai disini saje perhubungan kami....adakah aku membenci dia?x...aku x mampu untuk membenci dia....aku dh x syg dia?bohong kl aku ckp yg aku x syg kt dia lg....tp aku rs...kin segala2nye dh berakhir....diapun dh lama menghilangkan diri...aku rs dia betul2 dh x perlukan aku lg...

Tp kenapa nie keputusan aku sdgkn ari 2...aku terlalu yakin nk mempertahankan perhubungan kitorg....jwpnnye...rahsia...biar ia menjadi rahsia antara aku ngan insan ketiga dlm hidup dia....xpelah...kin ada rahmat di setiap kejadian...lgpun kin ada yg lebih baik lg tuk aku...hahaha...lgpun bkn ke aku dh biasa sendirian....hehehe.....

Aku serah segala2 nye pd yg maha esa....kl andai 1 ari...dia kembali n di takdir dia jdh aku...aku akan terima dia...tp andai bkn dia...aku hrp insan 2 akan menghargai diri aku...n menerima aku seadanye diri aku....jd utk sementara...i'm single....n know aku rs aku nk dekatkn diri aku pdnye (allah yg esa)...kin selama nie aku terlalu leka...terlalu leka dgn hal dunia...sehingga hampir2 melupakan hal akhirat...

Sesungguhnye...allah masih sygkn aku...cz still bg aku peluang n peringatan...yg pasti aku kena mulakan hidup baru...doakan kebahagian aku...biar ar semua menjadi sebuah kenangan yg abadi dlm hatiku...xperlu nk salahkn sape2...cz semua slh diri aku sendiri...cuma skrg mcmn aku nk bina hidup baru...n ape yg perlu aku ubah?tunggu......kena kaji dulu...hahaha

1 comment:

  1. mudah-mudahan segala yg berlaku ada hikmah di sebaliknya...

    ReplyDelete