Wednesday, November 3, 2010

AKU RINDU......

Peh aku benci ngan perasaan aku skrg....nape mesti nie yg berlaku....semakin ari aku semakin rindu pdnye....aku x kuat...cukup2 x kuat tuk lupakan dia....tiba ati aku rs terlalu rindukan dia...tp aku xkn dpt cr dia....dia dh lama myepi....bodohkn aku...merindui insan yg dh sememangnye melupakan aku....terlalu sukar tuk aku buang dia dr ati aku...

Bila aku buat2 sibuk...kononnye leh ar lupakan dia....tp x berjaya pun...sesibuk mn pun aku...aku ttp ingt dia...mcm skrg...rs rindu 2 menusuk2...peh...terlalu sakit....aku betul2 x leh tanggung seme nie....aku rs mcm nk menangis....(dh mengalirpun td air mata...tp just air mata mengalir)...tp still cover2 tkt owg nmpak

Aku cuba gk kenal insan lain...konon2nye nk cr pganti...aku cuba bg peluang tuk insan lain tp....hampeh...aku ttp gk ingt dia...aku ttp gk syg dia....dlm ati aku ttp gk ada dia...nape ek aku jd mcm nie?mcm ape ntah...dh gile gk nye...tp kl gile xdenye aku kt cni...waras lg ar...cuma....ada tekanan perasaan sikit...2 duk mrayap kaco kwn2 tp kdg2 kena mrh gk...

Tp korang...sbnarnye...ati aku terlalu sakit......sakit bila rindu 2 datang bertamu....aku benci....nape aku kena lalui semua nie....kenapa....kerinduan 2 dtg...."ya allah...bantulah hambamu ini.....aku x terdaya lg nk lalui semua nie...terlalu sakit ati nie merindui dia.....bglh petunjuk...bglh kegembiraan wt diriku ya allah....andai mmg dia insannye...pulangkanlah dia padaku...andai bkn dia...jauhkanlah perasaan nie...."

No comments:

Post a Comment