Tuesday, November 30, 2010

Happy Birthday!!!! (30hb Nov)

Wat semua insan yang menyambut hari lahir pada hari ini..aku ucapkan

HAPPY BIRTHDAY!!!

Semoga dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,berbahagia selalu n mencapai ape yg di ingini…..

Kenape ek dalam banyak-banyak hari…boleh plak hari aku nk ucap birthday yek?Sebabnye adalah…hari nie merupakan "birthday" insan yg paling aku sayang..walaupun antara aku n dia kin akan hanye menjadi sebuah kenangan…tp akan ku abadikan kenangan itu wt selama2nye….coretan ku wt dirinye walaupun dia x baca hahaha....

HAPPY BIRTHDAY

Teristimewa buat insan yang pernah aku sayang n masih lagi aku sayangi hingga ke saat ini…semoga abg berbahagia x kiralah di mana abg berada…dengan sape…semoga abg akan mencapai impian abg…semoga abg akan diberi petunjuk n hidayah…semoga abg ceria selalu,semoga cita2 dan impian abg akan tercapai...akan ku abadikan kenangan kita wt selama2nye...


Tak lupa jugak ucapanku wat eiza@siti (officemate aku)semoga dirimu akan peroleh kejayaan,dimurahkan rezeki,akan dikurniakan anak2 yg comel & pintar,semoga berbahgia hingga ke akhir hayat


AMIN.....

No comments:

Post a Comment