Tuesday, November 16, 2010

Aku mengharap????

Huhuhu....tersenyum sinis aku bl ada seorg insan tu tiba-tiba jek berpesan pada aku supaya aku jgn mengharapkn sesuatu dr dia...krn dia dh ada seseorg....aikkkk dah kenapa dengan abg aku sorg nie?aku nk mengharap pd dia?pulak....dh...cik abg oii...tlg ar jgn perasan yek...aku cuma anggap dia mcm abg aku jek selama nie...x pernahpun nak lbh2 nie

Walaupun aku skrg dh ala2 single tapi xde ar aku sibuk2 nk cr yg lain...lum terbukak tok ati aku ini...hehehe...aku sebenarnye serik pun ada gak...biar ar...tp mmg x terlintaspun dlm hati aku nak anggap dia lbh dr seorg abg...abg2 mcmn ar leh sampai ke situ fikiran abg...dh ar aku x pernah ckp dia jelous...dia leh ckp yg dia x jelouspun...pelik2...sesungguhnye aku mmg pelik tgk cik abg sorg nie...

Pada aku...mmg aku suka berckp ngan dia..chat ngan dia..rs happy jek..tp mmg xde ar sampai tahap nk simpan perasaan pd dia ke...nk mengharap pd dia...sapelah aku tuk fikir sampai ke tahap 2....yg mmg aku harappun dh hilang ke mn...wtpe plak nk mhrp pd insn yg aku just anggp abg...erm...whatever lah bang apepun adikmu ini sentiasa mendoakan kebahagianmu....

No comments:

Post a Comment