Thursday, November 25, 2010

Pecinta Setia?

Pada ketika ini aku masih lagi keliru...keliru ngan ape yg aku lakukan...entah ar...jiwa aku sebenarnye samakin kacau...tp alhamdulillah aku masih mampu mengawal emosi aku..tp kalo aku sendirian..mau berlinang airmata....

Walaupun aku dengan angkuhnye mnyatakan bahawa "aku kembali single"..tp hakikatnye dlm hati masih lg aku menyayangi n menyintainye...mampukah aku menjadi pencinta setia? Jadi pencinta setia mcm cite2 yg aku tgh gila tgk skrg...setianye cinta kasyah pada ayu (Lagenda Budak Setan),cinta kirana pada galang (cinta kirana)...

Aku selalu terfikir...ada ke org yg benar2 mampu tuk jadi seperti mereka...wujudkah insan seperti itu didunia realiti ini?kl setakat lakonan mmg ar bolehkan?mungkin ada...cuma aku x pernah lg jumpa n tgk dgn mata kepala aku sendiri...so aku je ar jd mcm mereka...blh x yek?

Hanye allah yang maha mengtahui...Yelahkan kl ari nie aku mgaku aku pecinta setia...tup2 esok lusa ada plak penganti...ape cer?Malu ar plak nnti...penganti??nape ek aku duk gatal tgn besarkan ayat pengganti siap kaler merah lg...ada cerite ar...nnti ar..aku cerita...skrg nie aku nk g mgacau kwn2 aku wt keje...stop jiwang2 jp..hahaha

No comments:

Post a Comment