Friday, December 3, 2010

Hatiku Terus Dilukai....

Aku tak tahu kenapa...kenapa hati aku terus dilukai? Aku tak pernahpun nak mempermainkan hati orang...tak pernahpun terlintas walaupun telah banyak kali aku dipermainkan...tapi kenapa diorg still tak berhati perut terus-terusan cuba melukakan hati aku?ape salah aku pada diorg?


Masa mula perkenalan memang aku meragui dirinye...aku cuba layan coz pada asal aku memang nak tau sape dia...n kenapa dia beria2 nak kenal dengan aku...tp atas kesungguhan dia...atas dasar aku cuba tuk bina hidup baru aku...aku cuba terima dia...berkali2 aku katakan pada dia...kalau niat dia just suka-suka je...cukup ar dia n aku just kawan...tp dia beria2 nak aku letak dia dlm hati aku...


Aku cuba terima dia...mmg baru jek aku terima dia dalam saat aku sendiri menanti jawapan dari buah hati aku akan kedudukan dia dgn aku...kin kat sini aku silap...dlm aku masih milik org aku dh cuba untuk beralih arah....tp bukan niat aku nak main2 tp aku sedar harapan antara aku dgn buah hatiku terlalu tipis...kin xde harapan jadi aku cuba buka ruang tuk insan lain...


Tapi ternyata...tipu semata2...tp apelah...semoga kau akan dapat balasan atas ape ko lakukan pd aku saat ini..tp ucap terima kasih gak cz sudi temankan aku saat aku sedang bersedih..tp belumpun hilang kesedihan 2..kau tambah pula kesedihan ku ini...cukup ar kau tau aku tarik diri krn aku masih sygkan buah hatiku tanpa perlu tau yang aku tau sape dia sebenarnye...n nasihat ku cukup-cukup ar tu...jgn ar lagi permainkan hati org...tolong jangan mainkan hati aku lg...aku dh cukup bersedih...dah cukup terluka...bg ar aku peluang tuk berbahagia...walaupun aku sendirian...


Wat buah hatiku gak...cukup2 ar abg cuba tuk uji hati nie...n cukup2 ar abg sakitkan hati nie...biar ar kali nie aku sendirian..aku redha dgn ketentuan ilahi...apepun keputusan abg...ayg redha...cuma 1 jek..tolong ar jgn permainkan hati insan lain kalau tiada jodoh antara kita...


Semoga semua akan berakhir...semoga hatiku akan tenang selepas ini...aku perlu berubah bersesuaian ngan peningkatan umurku...n sempena awal muharam yg lewat sehari dr tarikh lahir ku....

No comments:

Post a Comment