Saturday, December 4, 2010

6hb December...

Menghitung hari...detik demi detik...huhuhu dah menyanyi plak aku...lagi dua hari saja nak sampai tarikh keramat dalam hidupku...ada ape ye ngan tarikh tu...sebenarnye bila tiba tarikh tu maka akan bertambahlah umurku ini...aku bersyukur cz sehingga ke saat ini aku masih bernafas lagi...aku harap semua akan berakhir selepas ini..aku nak bina hidup baru...aku nak aku kembali ceria seperti dulu2...biar yang lepas menjadi sejarah dalam hidupku...tapi aku tak pasti lagi sama ada aku akan sampai ke tarikh itu ataupun tidak...sesungguhnye kite tak pernah tau bila ajal kita akan datang....

Selain birthday aku..tarikh tu gak merupakan tarikh tuk aku pergi interview di melaka...aku hrp aku akan dapat..n tulah hadiah yang aku harapkan pada tarikh lahir aku pada kali nie...boleh x aku nak mintak dr kawan2 yang baca n3 aku nie...doakanlah kejayaan aku...aku kira tu salah satu hadiah dr kalian wt diriku(ada ke org baca ek)

Apapun...aku harap ada satu keajaiban akan berlaku pada tarikh tersebut...aku juga berharap selepas ini aku akan ceria(tp x semestinye xde masalah langsung cz kl xde masalah x lengkap hidup kite) ape yang pasti...dalam setiap ape yang berlaku...ingatlah...yang baik tu datangnye dari allah & yang buruk tu datang dari diri kite sendiri....

No comments:

Post a Comment