Monday, December 6, 2010

Today Is 6 Dec

Tgk...tajuk x tahan speaking london 2...yup...ari nie 6 dec...ada ape ngan hari nie?hari nie merupakan hari lahir aku..aku rs aku dh pun pnah btau bl birthday aku...tp x kira aku nk gak btau lg yg ari nie "BIRTHDAY" aku yang ke...."29 tahun!!!" (dgn bangga aku mengaku) huhuhu...k bermulanye perubahan umur aku...n sempena esok kite sbg umat islam nk menyambut awal muharam jd aku rs aku nak berubah...hope aku akan berubah ke arah yang lebih baik kan?biar ar semalam menjadi kenangan dlm hidup aku...

Selain aku punye birthday...tarikh nie juga merupakan tarikh lahir kawan baik aku masa sama2 belajar dulu...teringat waktu dulu cz ramai org x percaye yang ktorgnye tarikh lahir sama...siap bertaruh lg...bl tunjuk IC..yes2...kitorg menang...huhuhu...kwn aku yg aku maksudkan adalah suzeyliea(betul ke aku eja nama dia nie)...byk kenangan antara aku ngan kwn aku nie cz aku kenal dia kt Poly Jay Bee...pastu kitorg sama2 samb study kt POLIMAS,Kedah..cuma nasib aku kurang baik..dia samb lg kt UTM..tp aku just kt UTE (universiti top empire..ada ke U nie?huhuhu xde pun)..tp xpelah 2 rezeki dia..tp walau mcmnpun...kitorg tetap contact sampai skrg...pd aku dia selalu lebih dr aku...lebih tinggi,lebih kurus,lebih pandai...n skrg dia dh pun berumah tangga...tinggal aku jek...huhuhu



nie lah suzeyliea...


Nampakkn dia lebih tinggi lg aku?hehehe...jodoh dia dh lama sampai dh ada anak sorgpun..aku jek ntah bile...huhuhu...cuba teka sape pengapit dia....dh tentu ar aku...tp apepun aku terharu gak td bl msuk2 kerja aku tgk FB aku...member2 wish kt aku n doakan aku..apepun terima kasih semua...sekarang aku sedar walau apepun aku masih ada kwn2 n family dlm hidup aku...n last tuk coretan aku yg ini...wt kwn baik ku...

Gee (nama panggilan aku padanye)
...HaPpy BIRthDay...
sEmoGA dI paNJangkAN uMUr,
Di MuraHKan RezEki,
PerOLeh KeJayAAn & BErbAhagIa seLAlu


oklah..lastly...ari nie gak aku g interview...alhamdulillah ok...kl sok aku rs free aku crite pgalaman temuduga aku....tp kt page lain lah yek...

No comments:

Post a Comment