Saturday, May 12, 2012

Pagi yang...ermmmmm...

Pagi yang mendamaikan..aku tersenyum bangga sebab berjaya siapkan diri untuk pergi kerja di pagi2 hari..almaklum dah seminggu aku masuk kerja kul 12 tengah hari....macam bos kan...hehehe...well...aku tersenyum gembira menuju ke kereta...ati aku tergerak nak belek kereta..sempatkan nak belek-belek..

"OH TIDAK!!! Uwaa....."
 pergh...haram tut....betul ar..hilang sudah senyum manis aku yg cukup manis..dh jadi sayu sesayu2nye...apelah diorg nie..bukan kreta aku tu jahat..tak jahatpun malah cukup ayu n sopan dia duk sebelah umah aku...diorg leh carit panjang dari depan ke belakang...

Aku cuba tahan geram....eh...kalau aku dapat tau sape punya angkara durja nie memang aku potong2 tangan dia...xtau ke betapa sakitnya ati aku?n aku tau mcm tulah rasa keretaku yang comel tu..dh x comel....erm....

No comments:

Post a Comment