Thursday, May 17, 2012

Tahniah!!!

Tahniah aku ucapkan buat rakan sekerjaku..yg mana kami duk dibawah 1 section n bos yg sama(bos paling cerewet)hehehe...Pada saat dia memberitahu aku akan dapat OT semula aku terfikir.."wah...order masuk banyak ke" rupa-rupanya dia mendapat pekerjaan yang lebih baik...alhamdulillah aku tumpang gembira dengan rezeki dia perolehi..tp rasa sedih gak... coz pasni aku seorang diri ar jawabnya..semua kerja juga akan aku ambil alih...aku tak rasa aku mampu buat sebab terlalu lama aku tinggalkan bidang tugas yang dia lakukan...

Terdetik rasa cemburu atas ape dia perolehi..tapi rezeki tu datang dari allah dia telah berusaha n allah beri ape yang patut dia terima...aku??aku still macam nie kot..lum ada rezeki untuk berja di tempat lain...apepun buat Siti..semoga berjaya dalam bidang baru..jangan lupa dekat akak plak..ada masa contact2 ar...akak doakan semoga siti dapat menyesuaikan diri di tempat baru...Tahniah Ti...

No comments:

Post a Comment