Wednesday, January 28, 2009

Majlis Pertunangan Adikku

hantaran dari pihak pompuan...

nie pakcikku & wife
(diorg nie kira pengantin baru ar gak...sejak pakcik aku yg sorg nie kahwin...peh berlumba2 anak2 saudara nyer bertunang...aku jk...entah bila...)


nie lah...bakal adik iparku...amenda..

my mom n amenda

Nie seme hantaran tp...kek lupe nk kuarkan...

hantaran nie hasil gubahan aku sendiri...lawa x?

jelas x cincinnyer...aku sebat jk wt nie

lawa x sirih junjung nie...plan nk wt lain pastu jd lain...huhuhu

Majlis pertunangan adik aku berlangsung semlm...27/01/09...tp mcm kurang meriah jk aku rasa coz adikku yang bongsu xdpt nk join cz terpakse balik JB...ari nie dia ada kelas...kl dia ada best meriah sikit suasana...cz dia xtau malu sikit...nmpak mcm pemalu...tp hampeh...marah sungguh aku..mana x nyer...org yg ikut tuk jd wakil...peh jnji kul 1 lebih nk gerak...kul 3 br dpt gerak...ntah g mn ntah...katanye g myembelih...dh ar kitorg seme berkumpul ke umah dia coz pakcik2 aku nk berkumpul sana cz kl ke umah aku diorg patah balik jwbnyer...cuaca panas...ngan2 aku jd panas...huhuhu...lama sgt tunggu...
Dh 2 diorg duk bising tanye aku nie bl...adik2 dh bertunang...*aku nie anak sulung,adik aku yg no 2 pun br jk bertunang bulan lepas...yg nie adik aku no 3..* diorg nie bz body sungguh...aku just senyum jk...mls dh nk jwb pertanyaan2 agak2 myakitkan kepala otak aku nie...Opss...berbalik ttg majlis pertunangan nie...alhamdulillah semenye selamat...aku sebagai kakak mendoakan agar diorg nie berbahgia sampai ke jinjg pelamin n seterunsnye...amin....
tp pic adik aku xde kt cni...nnti ar aku carik

3 comments: