Saturday, January 24, 2009

mencari ketenangan

Td ms aku duk search kat google...aku terjumpa sesuatu...aku rasa mcm tersentuh untuk membaca...satu doa untuk mengubati diri..ms aku baca mcm lain jk rasa...tiba2 mcm tenang jk...aku akui sejak kbelakangan nie jiwa aku kacau..jd aku gatai2 tgn dok search doa utk ketenangan skali leh sangkut plak ati aku baca doa nie (kat ruangan minda hasil kerja oleh aliman)...ms baca 2 ati aku mcm terusik sikit...inyaallah akan aku praktikn doa nie...semoga ati aku akan tenang kembali...aku rasa marilah kita sama2 baca doa nie...insyaallah ati kite semua akan tenang....

Surah Al Baqarah, ayat 286
Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami.
Ya Allah, tunjukkanlah jalan keluar dalam apa jua situasi melibatkan diri dan orang lain...
amin...

1 comment: