Monday, September 27, 2010

Air Papan

Masa aku ke mersing ari 2...aku n family ke air papan..xjauh sgt pun air papan nie dr umah adik aku...x sampai stgh jam dh sampai...best gk ke sana...sekurang2nye aku leh gk nk tenang2kn kepala otak aku semakin hari semakin berserabut nie...jom tgk pic kt bwh nie...akupun blurr xtau ape nk di coretkn...hehehe



nie dia operasi memasang khemah





adik aku yg tgh cangkung 2...yg berdiri 2 member dia..





tu dia siap wt BBQ lg...



diorg masak,diorg duk rasmi dl



nie lah semua yg g ke sana




jemput minum.....



nie dia bdk nakal...'Cuki'...duk tertenggek...


nie jk pic yg aku amik...yg kt dlm air..aku x amik lg kt adik aku....tp ada 1 kenangan yg aku xleh lupakan....cz aku hampir2 lemas ms mandi kt sana...habis mak aku bebel...almaklum aku mmg x pandai nk berenang..selalu kl g aku duk tepi2 jk..plg x just basah2kn kaki jk...tp kali nie aku leh join mandi...nasib pakcik aku ada tlg..kl x...enth ada lg ntah x akukn...ms 2 hanye tuhan jk tau..aku mmg panik sampai xtau ape nk wt...adik aku leh bantai gelak cz ingt aku main2...xtau aku dh separuh nyawa...tp alhamdulillah aku terselamat...tp aku x serik...lain kali nk g mandi lg...hehehe...lain kali kitorg nk g mersing lg...

No comments:

Post a Comment