Wednesday, September 29, 2010

RINDU PADANYE.....

Dalam aku meniti hari2 aku sendirian...tiba2 aku terasa rindu padanye....terlalu rindu...aku rindu dengan gurauannye...aku rindu akan senyumannye...aku rindu mendengar suaranye...aku rindu semua ttg dirinye...kenapa mesti begini?kenapa aku x mmpu tuk jauhkan perasaan aku terhadapnye...kenapa aku mesti merinduinye....

Ada ms aku jd resah memikirkan tentang dirinye...akupun xtau kenapa...kenapa aku x mmpu utk membencinye sedangkn dia telah menduakan aku n memungkiri jnji dia pd aku...x sihat agaknye aku nie...huhuhu...enthlah...kdg2 akupun pelik ngan diri aku..kenapa aku x mmpu tuk membenci dia...

Sehingga kini aku sendiri x tau sape aku pd dia...adakah aku still ada di dlm hatinye?atau mmg aku dh x wujud lg dlm hatinye? kenapa aku x boleh nk benci dia?nape aku x boleh melupakan dia...nape aku perlu merinduinye...nape aku perlu terus menyayangi dia...gilakn?kenapa aku perlu nak rasa semua nie?aku sepatutnye membenci dia...melupakan dia...cz dia x setia...dia curang...tp 2 lah hakikatnye...makin aku cuba membenci dia...semakin aku menyayangi dia...semakin aku cuba melupakannye...semakin aku kuat merinduinye....

Aku terfikir...mmpukah aku tuk betul2 kehilangan dia wt selama2nye???enthlah akupun xtau... hanye pd tuhan aku mmpu berserah...andai di takdirkn dia benar2 kembali ke pangkuan ku... andai di takdirkn dia benar2 jodohku..emmm...sungguh sulit perjalanan hidupku...mmpukah aku bahagia???

No comments:

Post a Comment