Saturday, September 4, 2010

BETUL KE?

Sejenak aku terfikir....betulkah tindakan aku melepaskan insan yg aku syg kpd insan lain? Akupun x pasti betul atau x...Tp seme dh terjadi....aku dhpun lepaskannye...aku fikir aku still leh contact bila aku dengan rela hati undur diri...tp hakikatnye....aku x dpt nk menghubungi terus....Sedih mmg2 terlalu sedih....saat nie aku merinduinye...kin dia sedang berbahgia ngan insan baru 2....sedangkan aku menahan kerinduan..bodohkan aku nie...mn ada org nk bg bf dia berkawan ngan ex gf?.

Dimanakah silapnye diriku sehingga sanggup dia menduakan aku...aku dh wt yg terbaik tuk dia cuma kdg2 aku terlalu tumpu pd family n kerja....kin aku yg silap...kdg2 aku terasa mcm nk jumpa insan baru 2 tuk mintak dia pulangkn semula pd aku....tp nk ke dia pulangkn?mesti xnk kn?tp kl tiba2 dia nk pulangkan aku bersyukur pd allah...tp benda nie xkn berlaku...kecuali dgn izin allah...

Ada ketika aku cuba membenci dirinye...tp hakikatnye semakin aku membenci semakin aku syg padanye...makin aku cuba lupakan semakin kuat aku mengingati n merinduinye....kl aku mampu tuk mencarinye...sekarang juga hendak dapatkannye...n mintak dia kembali pdku...sebenarnye aku betul2 x kuat n x mampu nk lalui seme nie...

Perlukah aku terus begini?merindui dia tnpa henti...menyintai dia tanpa henti...mampukah aku meneruskan semua nie?aku pasrah...andai dengan izin allah dia kembali pd ku...akulah insan plg bahagia pd saat 2....

No comments:

Post a Comment