Saturday, January 1, 2011

SELAMAT DATANG 2011…

SELAMAT TINGGAL 2010….


Hurm….diam x diam dh masuk tahun 2011 dah kan?Alhamdulillah aku bersyukur ke hadrat illahi kerana hingga ke saat ini aku masih lagi mampu bernafas…n masih lg mampu untuk melalui setiap liku2 dalam hidup ini…walaupun ada masa aku telah jatuh tersungkur…tp kerana allah masih menyayangi aku..n atas dorongan insan2 tersayang aku cuba gah kan diri untuk meneruskan hidup ini…

2010…tahun yang banyak sekali meninggalkan kenangan yang penuh dengan ketawa dan air mata wat diriku…tahun yang benar2 menguji kekuatan mental aku….akan ku simpan setiap kenangan walaupun mungkin pahit..tapi ttp akan menjadi kenangan dalam hidupku…n aku harap tahun ini ada sinar kegembiraan n kebahagian wat diri aku…Cuma…. walaupun tahun dah berganti…tapi hatiku masih padanye…x mungkin dapat aku ganti…aku masih menanti n terus menanti..walaupun tahun terus berganti…aku harap dia akan kembali pada aku….insyaallah….wat semua…doakan lah aku….doakan agar doaku pada allah diperkenan…doakan kebahagian n kejayaan aku tuk thn nie n tahun2 berikutnye….doakan juga agar aku xkn sesekali lupa diri…amin….

No comments:

Post a Comment