Saturday, January 15, 2011

Solat Istikharah...erm....bolehkah aku???

Seketika aku termenung panjang...erm...hidup aku seolah2 semakin sukar...aku semakin kalut...semakin kucar kacir...apekah perlu aku lakukan solat istikharah?Solat istikharah...hanye itu yg bermain dalam fikiran aku sekarang...tapi aku x berapa yakin tuk lakukannye...bkn aku x yakin ngan petunjuk dr allah..tp aku x yakin ngan diri aku sendiri...mampukah aku membuatnye...layak ke aku tuk menunaikannye?tp hanye itu jalan terakhir...aku perlu dapat petunjuk dari yang maha esa...hanye allah yang dapat memberi aku petunjuk ape yang terbaik wat diri aku......tapi sebelum aku tunaikannye...aku rasa aku kena perbetulkan diri aku..solat aku...n aku kena betul2 tau cara yang betul tuk lakukannye..semoga bila tiba masa aku akan mmpu tuk lakukannye...n sementara nie...aku hanye mmpu berdoa agar aku x tersalah langkah....

No comments:

Post a Comment