Wednesday, January 19, 2011

Sepetang bersama anak2 comel (2)

Isnin aku cuti...teman my mom g cek kt hospital muar...alhamdulillah my mom dh beransur ok...than after nie my mom just akak wt check up kt klinik kesihatan di sg mati plak...x de ar jauh sangat...kl ikutkan x yah amik cuti...tp aku nk kena hantar my lovely car ke perodua plak..takut terlewat aku amik cuti...sattle semua kul 2 lbh aku dh berada di rumah..tp leh kerana surat dr peguam yg aku terima 2...aku amik keputusan nak kuar sekejap...

destinasi yg aku pilih adalah ke melaka...alang2 nk hantar sekali brg anak2 abg angkt aku yg tertinggal dlm kreta aku...plan asal aku lepas hantar brg2 aku nk merayp melaka sorg2...tp x jd..cz aku diorg ajak aku ke Tanjung Bidara...sbnrnye akupun x pandai nak ke sana...tp anak2 abg aku nie terror2..diorg tunjuk jalan..aku lalu ikut kem terendak...huhuhu...

xde orgpun ms 2...adapun org memancing n org yg ngah bercinta2..huhuhu...so far k ar...tenang gak aku duk situ melayan kerenah anak2 kecil..tp aku selalu lupa amik pic..jd nie jek yg ada...jom join tgk...







kan dah cakap...banyak2 nie jek pic aku amik...2pun sekeping jek kt pantai...yg lain kt tmn permainan tp kt ctu gak...

No comments:

Post a Comment