Tuesday, January 11, 2011

Sepetang bersama anak2 comei....

Hari ahad ari 2 aku berjalan2 bersama2 ngan anak2 comei...ops...bkn anak2 aku (aku kn still single)..tp anak abg angkt aku...saje2 jek nak hibur2kan hati nak jalan2 ngan diorg...so 2 yang tajuk aku kali nie "sepetang bersama ngan anak2 comei"..cz aku kuar ngan diorgpun dh kul 3 ptg dah...tp syg aku x amik pic byk cz aku leka lyn diorg..nie je ar yg smpt aku amik......pic kt bwh nie waktu kt Taman Botanikal kt melaka.....


ops amik pic lg blkg jek...nie ar anak2 comei 2...yg berbasikal nana n eira...


nie plak yg plg bungsu..aiman


ops...x clear plak pic nie


aiman lg....



nie dia sang kancil & buaya (akupun xtau ape motif aku amik pic nie)



Comei2kan diorg(yg nmpak muka aiman jek..mn nk tau yg nana&eirakn?)...comei n leh tahan nakal2 gak...tp aku cukup terhibur berjalan2 ngan diorg...diorg nie kategori kanak2 yg thn lasak ar gak....ms kitorg nk kuar dr taman botanikal 2 si nana leh jatuh dari basikal...masa 2 aku n aiman jalan kaki jd nana & eira tinggalkn kitorg..tup2 eira pusing bitau..'"aunty2 kakak jatuh"..peh risau gk aku..anak org oii...cepat2 aku berjalan...bila sampai si nana leh ckp kt aku.."xde ape2 ar aunty sikit je nie...x sakitpun"...padahal berdarah siku dia...sikitpun dia x nangis...mmg lasakkn?dh luka2 pun ttp nk ajak aku ke jusco...mmg lasak betul...mmg xtau penat...aku yg naik semput cz dh lama x berjalan kaki jauh2..k lh stakat nie jk dl..lain kali samb...

No comments:

Post a Comment